loading...
سریع دانلود
Admin بازدید : 616 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند.

امروز نسخه جدید این مجموعه نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی ویندوز ۸ با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium عرضه شد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه نرم افزاری بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500 محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500

 

Admin بازدید : 153 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

 

VSO Software ConvertXtoDVD v4.0.12.327 رایت هر نوع DVD با VSO ConvertXtoDVD v5.0.0.44

 

Admin بازدید : 107 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

StarBurn از نرم افزارهای محبوب در زمینه رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب میشود که به دلیل حجم کم و توانایی آن بسیار کاربردی میباشد.به کمک StarBurn کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را بر روی CD/DVD ، Blu-Ray و HD-DVD رایت نمایند .همچنین این نرم افزار توانایی ایمیج گرفتن از دیسک های مورد نظر شما را نیز دارد.پشتیبانی از مدیا هایی نظیر CD-R/RW ، DVD-R/RW ، DVD+R/RW ، BD-R/RE  HD-DVD-R/RW و DVD-RAM و همچنین توانایی ساخت دیسک های بوت از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب میگردد .

 

StarBurn 15.0 Final رایت تمامی دیسک ها با StarBurn 15.0 Final

 

Admin بازدید : 135 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

 

damon tools برترین درایو مجازی دیسک های قفل دار DAEMON Tools Pro Advanced v5.2.0.0348

 

 

 

Admin بازدید : 170 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

 

OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207 حرفه ای ترین کپی DVD با OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207

 

Admin بازدید : 27 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

Ace Translator نرم افزار قدرتمند مترجم متن ها Ace Translator 8.9.0.586 (قابل حمل)

 

Admin بازدید : 35 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.سایت دانلودها ، امیدوار است شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه فارسی لذت ببرید.

 

chista ديكشنري انگليسي   فارسي چيستا قابل حمل

Admin بازدید : 167 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

GetFoldersize نرم افزاری رایگان در عین حال بسیار کارآمد و کامل است که وظیفه آن نمایش حجم و تعداد فایل های درون یک پارتیشن هارد دیسک می باشد. به این ترتیب کاربران میتوانند بدون صرف وقت بسیار و مشاهده حجم هر پوشه و فولدر و همچنین زیرمجموعه ها و فولدرها و فایل های داخلی آنها به سادگی چند کلیک حجم تعداد فایل های درون یک مسیر مشخص را به طور کامل بدون هیچ محدودیتی مشاهده کنند. این نرم افزار حجم فایل ها از بایت تا گیگابایت به سادگی و بدون مشکل نمایش میدهد. همچنین همانطور که گفته شده تعداد فایل های داخل مسیر مشخص را نیز نمایش خواهد داد. قابلیت پرینت نمودن نمودار و نتیجه به دست آمده از اسکن نیز وجود دارد و همچنین نرم افزار میتواند نتیجه داده را یک فایل متنی نیز منتشر نماید. الگوریتم ارزیابی و اسکن این نرم افزار بسیار سریع است و بدون فوت وقت نتایج را به کاربر نمایش خواهد داد. بنابراین با استفاده از این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند میزان حجم اشغال شده توسط هر فولدر داخل هارد دیسک را ارزیابی کند و فضای اشغال شده اطلاعاتش را ارزیابی کند. همچنین این نرم افزار برای یافتن فایل های اضافه و مشابه بسیار کارامد خواهد بود. این نرم افزار قابلیت جستجو پیشرفته درون اطلاعات داخل هارد دیسک را نیز دارا می باشد.

 
getfoldersize نمایش کلی حجم پوشه ها GetFoldersize 2.5.24
 
 
Admin بازدید : 96 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)
UltraDefrag نرم افزاری قدرتمند جهت انجام عملیات معروف Defargment می باشد. همانگونه که تمام شما کاربران حرفه ای مطلع هستید , پس از انجام هر گونه عملیاتی در هارد دیسک سکتور به سکتور هارد درگیر عملیات خواهد شد و زمانی که میزان قابل توجهی فایل توسط شما در هارد دیسک جابجا شود ما بین سکتور های آزاد و اشغال شده فضاهایی خالی ایجاد می شود که علاوه بر ایجاد بدسکتور پس از مدت زمان کوتاه که باعث کوتاه شدن عمر هارد میشوند در بدو به وجود امدنشان باعث کند شدن سرعت خواندن و نوشتن هارد می شوند که در نتیجه سرعت انتقال اطلاعات در هارد دیسک به طور باورنکردنی کاهش پیدا می کند و اما شما توسط این نرم افزار به راحتی و تنها با یک کلیک می توانید هارد دیسک خودتان را در ابتدا انالیز نموده سپس عملیات Defrag را انجام دهید که البته دوباره باید خاطر نشان شود که این مراحل اتوماتیک می باشند و پس از انجام مراحل شما افزایش سرعت چشمگیری در عملیات های انتقال و بارگذاری سیستم عامل مشاهده خواهید نمود.
 
Ultra مرتب سازی سکتور های هارد دیسک توسط نرم افزار UltraDefrag 6.0.0
 
 
Admin بازدید : 144 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70

 

 

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 2,046
  • بازدید سال : 27,512
  • بازدید کلی : 309,481