loading...
سریع دانلود
Admin بازدید : 167 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

GetFoldersize نرم افزاری رایگان در عین حال بسیار کارآمد و کامل است که وظیفه آن نمایش حجم و تعداد فایل های درون یک پارتیشن هارد دیسک می باشد. به این ترتیب کاربران میتوانند بدون صرف وقت بسیار و مشاهده حجم هر پوشه و فولدر و همچنین زیرمجموعه ها و فولدرها و فایل های داخلی آنها به سادگی چند کلیک حجم تعداد فایل های درون یک مسیر مشخص را به طور کامل بدون هیچ محدودیتی مشاهده کنند. این نرم افزار حجم فایل ها از بایت تا گیگابایت به سادگی و بدون مشکل نمایش میدهد. همچنین همانطور که گفته شده تعداد فایل های داخل مسیر مشخص را نیز نمایش خواهد داد. قابلیت پرینت نمودن نمودار و نتیجه به دست آمده از اسکن نیز وجود دارد و همچنین نرم افزار میتواند نتیجه داده را یک فایل متنی نیز منتشر نماید. الگوریتم ارزیابی و اسکن این نرم افزار بسیار سریع است و بدون فوت وقت نتایج را به کاربر نمایش خواهد داد. بنابراین با استفاده از این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند میزان حجم اشغال شده توسط هر فولدر داخل هارد دیسک را ارزیابی کند و فضای اشغال شده اطلاعاتش را ارزیابی کند. همچنین این نرم افزار برای یافتن فایل های اضافه و مشابه بسیار کارامد خواهد بود. این نرم افزار قابلیت جستجو پیشرفته درون اطلاعات داخل هارد دیسک را نیز دارا می باشد.

 
getfoldersize نمایش کلی حجم پوشه ها GetFoldersize 2.5.24
 
 
Admin بازدید : 96 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)
UltraDefrag نرم افزاری قدرتمند جهت انجام عملیات معروف Defargment می باشد. همانگونه که تمام شما کاربران حرفه ای مطلع هستید , پس از انجام هر گونه عملیاتی در هارد دیسک سکتور به سکتور هارد درگیر عملیات خواهد شد و زمانی که میزان قابل توجهی فایل توسط شما در هارد دیسک جابجا شود ما بین سکتور های آزاد و اشغال شده فضاهایی خالی ایجاد می شود که علاوه بر ایجاد بدسکتور پس از مدت زمان کوتاه که باعث کوتاه شدن عمر هارد میشوند در بدو به وجود امدنشان باعث کند شدن سرعت خواندن و نوشتن هارد می شوند که در نتیجه سرعت انتقال اطلاعات در هارد دیسک به طور باورنکردنی کاهش پیدا می کند و اما شما توسط این نرم افزار به راحتی و تنها با یک کلیک می توانید هارد دیسک خودتان را در ابتدا انالیز نموده سپس عملیات Defrag را انجام دهید که البته دوباره باید خاطر نشان شود که این مراحل اتوماتیک می باشند و پس از انجام مراحل شما افزایش سرعت چشمگیری در عملیات های انتقال و بارگذاری سیستم عامل مشاهده خواهید نمود.
 
Ultra مرتب سازی سکتور های هارد دیسک توسط نرم افزار UltraDefrag 6.0.0
 
 
Admin بازدید : 144 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70

 

 

Admin بازدید : 118 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

PC Auto Shutdown نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document  را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد. 

 

pc auto shutdown خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 2,058
  • بازدید سال : 27,524
  • بازدید کلی : 309,493