loading...
سریع دانلود
Admin بازدید : 44 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dust: Offroad Racing – Gold یک بازی ماشین سواری زیباست که در آن می بایست با بهره گیری از خودروهای صحرایی ، در مسابقات تعیین شده شرکت نموده و پیروز گردید . بازی در دو حالت مختلف ، یکی دروازه شکار و دیگری آخرین مرد باقی مانده صورت می پذیرد که در آنها می توانید با بهره گیری از نیترو نهایت سرعت را تجربه کنید .

ویژگی ها :
- ۷ چهارچوب با کیفیت
- ۴ خودرو مختلف با امکان رنگ آمیزی سفارشی
- بهره گیری از گرافیک با کیفیت و البته افکت های صوتی جذاب
- و …

 

 

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

Admin بازدید : 66 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال لذت راننده تاکسی بودن و رساندن مسافران به مقصد هایشان ،‌ آن هم در خیابان های سئول را تجربه کرده اید ؟!
Taxi Driver 2 نام بازی زیبایی است که می تواند این حس را در شما به وجود آورد . شما می توانید در این بازی تاکسی خود را با رفتن به مراحل بالا ارتقا داده و در خیابان هایی که بر اساس نقشه های واقعی شهر سئول طراحی شده است اقدام به انجام ماموریت های از پیش تعیین شده نمایید .

 

 

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

Admin بازدید : 62 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Drag Racing یکی از اعتیادآورترین بازی های سبک ریسینگ می باشد که با دارا بودن کنترلر واقع گرایانه و البته بیش از ۵۰ مدل خودروی مختلف آماده سرگرم کردن شماست .
خودروی رویاهای خود را خریداری کرده و آپگرید کردن قسمت های مختلف آن ، مهارت خود را در مسابقات مسافتی به نمایش بگذارید .

عاشق BMW M3 هستید یا نیسان Skyline R34 و یا Mustang 69 ؟ یکی از آنها یا سایر مدل های موجود را انتخاب کرده و پای در مسابقات بگذارید . مسابقات ماشین سواری به خودی خود هیجان انگیز هستند حال اگر با میلیون ها راننده دیگر به صورت آنلاین و دو نفره به رقابت بپردازید قطعا بر حجم هیجان آن افزوده خواهد شد .

 

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

 

Admin بازدید : 53 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

خودروی رویاهای خود را انتخاب نموده و پای در مسابقات خیابانی بگزارید .

CSR Racing یک بازی اتومبیل سواری بسیار زیباست که با آمیختن گرافیک جذاب و البته گیم پلی اعتیاد آور آمده است تا گونه ای جدید از تجربه بازی های مسابقه ای را برایتان رقم بزند .
نخست اتومبیل خود را انتخاب نموده و سپس بخش های مختلف آن را ارتقا داده و با قرار دادن نیترو و البته آیرودینامیک کردن بدنه خورو ، خود را برای مسابقات پرهیجان در خیابان های شهر آماده سازید . شما در شهر تنها نیستید ؛ حریفان مختلف و البته چشم های بسیاری که حرکات شما را به نظاره نشسته اند کم نیستند !

 

 

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

 

Admin بازدید : 69 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Smash Cops Heat یکی از زیبا ترین بازی های اتومبیل رانی است که به دلیل گیم پلی خاص اش می توان آن را در رده بازی های اکشن نیز قرار داد .
در این گیم که برای پیروزی در آن نیازمند مهارت رانندگی بالایی هستید می بایست با حرکت های مارپیچ در محیطی سه بعدی و البته زیبا از چنگال پلیس هایی که به دنبال تان می آیند گریخته و حتی آنها را نابود سازید . از جمله ویژگی های مربوط به طراحی این بازی می توان به بزرگ بودن شهری که در آن قرار است داستان ها به وقوع بپیوندند اشاره کرد . افزون بر این بهره گیری از قوانین فیزیکی در هر چه بهتر شدن تجربه رانندگی تان به شما کمک خواهد کرد . استفاده از افزایش دهنده های قدرت را به هیچ وجه فراموش نکنید !

 

 

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

Admin بازدید : 42 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

افسانه مسابقه ای RE-VOLT Classic به اندروید بازگشته است . در بازی پیش روی می بایست در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کرده و پیروز شوید اما یک تفاوت بین ماشین های موجود در این بازی و سایر گیم های مشابه است و آن کنترلی بودن ماشین هاست . خودروهایی که می بایست با بهره گیری از یک کنترل از راه دور لمسی هدایت شده و به سوی پیروزی حرکت کنند .

این بازی شامل ۱۴ مرحله مختلف است که در مکان های متفاوت نظیر خیابان ، باغ و خانه ، حتی بر فراز پشت بام ها و زیر درخشش نور ستارگان صورت خواهد پذیرفت . اگر می خواهید یاد دوران کودکی را در وجود خود زنده کنید ، دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

 

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

Admin بازدید : 29 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

GBikes یک بازی سبک ریسینگ می باشد که با بهره گیری از گیم پلی فوق العاده خود و البته گرافیک رزولوشن بالایش آدرنالین خون شما را افزایش خواهد داد !

ویژگی ها :
- گرافیک بسیار زیبا
- بهره گیری از افکت های صوتی جذاب
- ۱۸ مسابقه مختلف
- ۶ جهان متفاوت
- قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر
- و …

 

 

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

Admin بازدید : 67 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

Real Racing 3 v1.1.7 – بهترین بازی ماشین سواری برای گوشی ها و تبلت های آندرویدی ، این بازی کاری از شرکت بازی سازی EA می باشد که نسخه سوم بازی Real Racing رو عرضه نموده است ماشین هایی همچون Lamborghini و bugatti و Audi در بازی وجود دارد این بازی بدلیل دوبین سوم شخص بودن حس واقعی بودن بازی را به شما انتقال خواهد داد یعنی حس رانندگی واقعی به شما انتقال خواهد یافت در مسابقات شرکت کنید و ماشین های مدل بالا خریداری کنید و یا آنها را ارتقا دهید، پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید

 

 

 

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

Admin بازدید : 73 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

با بازی Football Manager Handheld می تونید یک مربی فوتبال شوید و قدرت های مدیریتی خودتون رو هر کجا و هر زمان که خواستید به کار ببرید. در این بازی شما مربی گری یک تیم رو از بین ۱۴ لیگ انتخاب میکنید و مدیریت کامل نقل و انتقالات ، تمرینات و برنامه های روز بازی رو برعهده میگیرید. این بازی روی آندروید ۲٫۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

 

 

          

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

Admin بازدید : 65 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

ماشین ماه نورد خودتون رو از نه منتطفه مختلف با سربلندی هدایت کنید ، به جایی برید که هیچ کسی قبلا به آنجا نرفته است! در طول بازی سکه جمع کنید تا بتونید ماشین های جدید دریافت کنید. این بازی بر روی آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر قابل نصب است.

 

 

 

 

                           

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

Admin بازدید : 72 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

Pocket Rally یک بازی جذاب و هیجان انگیر است که تلاش دارد مسابقات سنتی رالی و ماشین های هوشمند امروزی را باهم ترکیب کند. گرافیک خیره کننده بازی ، گیم پلی عالی از ویژگی های این بازی ماشین سواری می باشد.

 

 

 

                                       

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

Admin بازدید : 49 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

After Earth یک بازی جدید و هیجان انگیز با گرافیک فوق العاده که میتنی با فیلم این عنوان ساخته شده است که می توانید در آن از جاهای مختلف و خطرناک با توانایی های فردی خود عبور کنید و به جنگ با موجودات خبیث با استفاده از سلاح مخصوص خود بپردازید.

 

 

 

                                         

http://dl.bistsoft.com/icon/edame.gif

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 1,988
  • بازدید سال : 27,454
  • بازدید کلی : 309,423